Moshi Moshi mindenkinek ^^

 Hali mindenkinek! *nagyonnyomorékszmájli*
 ▲ ▲ ▲
Bemutatkozásképp annyit magamról, hogy nagyon nagy fangirl vagyok. Körülbelül 5 éve kezdtem el írni, de abbahagytam. Most pedig újjáéledtem egy barátnőm unszolására. ^^ Arigatou nekijje *-* (Titi)
Aaaw olyan sok shipem van, hogy nem is tudom, hol kezdjem...
Hm... talán egy klasszikussal kezdem (öhm.. ha annak számít): Attack on titan. Imádooom! Amit várhattok tőlem, az inkább az Ereri (Eren x Levi) vagy éppen a fordítottja lesz.
HetaliaNagyon sok shipem van belőle, de örökös favoritom Geritaaaa OvO (Ludwig x Feliciano).  
Kuroshitsuji, Amikor rájössz, hogy egy pedofil komornyikod van, aki mellesleg démon is. Hát gratulálok drágám XDD Olyan kis nyomi.
Itthagyom nektek a mostanság nagyon közkedvelt (és személyem szerint is ) egyik kedvencemet is:
Gravity Falls-t.
Kyaaa neki köszönhetek mostanában mindent. Bill "adta" az ötletet a ruhakollekciómhoz is és nélküle nem is tudom, hogy most hol lennék. Készült róla rengeteg fanartom, amin...(őszintén bevallom) sokat kell még javítani, meg fejleszteni, de már dolgozom rajta. A sztorijaimhoz valószínűleg azokat fogom feltenni.
Mostanában az internet minden zeg-zúgját elárasztotta a YOI (Yuuri on ice), az én oldalamon sem kímélte. EGYSZERŰEN FANTASTICCO! Olyan kaffai az egész. Rettentően boldogít az a tudat, hogy nem csak Victuurit tudok shipelem, hanem OTABEKET YURIO szívemmel szintúgy ^^
Így kijelenthetem bátran, hogy bővül a gyűjteményem Victuurival is. Mondhatom az is, hogy a kedvenceim. Főleg Vitya. Hogy lehet egy anime ennyire jó? És az érzés, mikor random megállítod, s olyan csodálatos és minőségi grafikájú karaktereket látsz...
Ennyi lenne kezdésnek. Remélem tetszeni fog nektek, amiket kreáltam. lesznek rövidek is és hosszúak.
JÓ OLVASÁST!
(és kitartást hozzám)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések